پیشنهاد سردبیر

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، بیش از ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال به دانش آموزان مناطق کم برخوردار اهدا می‌شود.

۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار اهدا می شود

حسین دهقان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ویژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تامین نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار است که با همکاری خیریه‌ها، مدارس، مساجد، گروه‌های جهادی و انجمن تولید کنندگان نوشت افزار، تامین و توزیع می‌شود.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، با در نظر گرفتن این تعداد، میزان لوازم التحریر اهدایی امسال بنیاد نسبت به سال گذشته ۸ برابر رشد داشته است.

وی با اشاره به حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم گفت: امسال ۵۰ هزار دانش‌آموز مناطق محروم و کمتر برخوردار از حمایت‌های فنی و معنوی بنیاد مستضعفان بهره‌مند می‌شوند.

دهقان افزود: با همکاری موسسات، محتوا و سکوهایی آماده شده است تا دانش آموزان مناطق کم برخوردار به محتوای مناسب به شکل برخط و غیر برخط دسترسی پیدا کرده و تحت آزمون‌های ویژه قرار گیرند تا با ارتقای معدل تحصیلی خود در کنکور نیز نتیجه بهتری کسب کنند.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ هزار نفر در سال جاری تحت پوشش برنامه‌ها قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این افراد، دانش‌آموزان مناطق محروم و بقیه معلمان و خانواده‌ها هستند که آن‌ها نیز در برنامه‌های آموزشی دیده شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.